Σύμφωνα με το νόμο 1566/1985, στα σχολεία με εγγεγραμμένους μαθητές από 200 και πάνω προβλέπεται μία θέση γραμματέα ενώ από 500 και πλέον μαθητές ορίζονται δύο γραμματείς.
Στο Ρέθυμνο «λόγω ελλείψεων προσωπικού» ο νόμος αυτός εδώ και χρόνια δεν τηρείται, με αποτέλεσμα στα μεγάλα σχολεία -που εκ των πραγμάτων υπάρχει μεγάλος φόρτος εξωδιδακτικής εργασίας- η ευθύνη της γραμματειακής υποστήριξης να επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τους εκπαιδευτικούς.
Θεωρούμε επομένως επιβεβλημένη την πρόσληψη προσωπικού που θα καλύψει τις ανάγκες της γραμματειακής υποστήριξης. Μέχρι να τοποθετηθεί το κατάλληλο διοικητικό προσωπικό, οι θέσεις αυτές θα πρέπει να καλυφθούν άμεσα από εκπαιδευτικούς με αντίστοιχη μείωση διδακτικού ωραρίου.
Θεωρούμε επίσης αυτονόητο ότι οι εκπαιδευτικές και λειτουργικές ανάγκες των σχολείων έχουν απόλυτη προτεραιότητα, συνεπώς οι ώρες της γραμματειακής υποστήριξης θα πρέπει να συνυπολογίζονται όταν καθορίζονται τα κενά και οι ανάγκες σε προσωπικό.
Ας μας εξηγήσει λοιπόν η διεύθυνση με ποιο σκεπτικό έσπευσαν στην αρχή της χρονιάς να κρίνουν εκπαιδευτικούς ως υπεράριθμους και να τους διαθέσουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή αλλού, όταν σήμερα διαπιστώνονται ελλείψεις. Περιμένουμε ακόμα να μας διευκρινίσουν με ποιον τρόπο και μέχρι πότε θα έχουν καλυφθεί πλήρως όλες οι ανάγκες των σχολείων.
Στο Ρέθυμνο «λόγω ελλείψεων προσωπικού» ο νόμος αυτός εδώ και χρόνια δεν τηρείται, με αποτέλεσμα στα μεγάλα σχολεία -που εκ των πραγμάτων υπάρχει μεγάλος φόρτος εξωδιδακτικής εργασίας- η ευθύνη της γραμματειακής υποστήριξης να επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τους εκπαιδευτικούς.
Θεωρούμε επομένως επιβεβλημένη την πρόσληψη προσωπικού που θα καλύψει τις ανάγκες της γραμματειακής υποστήριξης. Μέχρι να τοποθετηθεί το κατάλληλο διοικητικό προσωπικό, οι θέσεις αυτές θα πρέπει να καλυφθούν άμεσα από εκπαιδευτικούς με αντίστοιχη μείωση διδακτικού ωραρίου.
Θεωρούμε επίσης αυτονόητο ότι οι εκπαιδευτικές και λειτουργικές ανάγκες των σχολείων έχουν απόλυτη προτεραιότητα, συνεπώς οι ώρες της γραμματειακής υποστήριξης θα πρέπει να συνυπολογίζονται όταν καθορίζονται τα κενά και οι ανάγκες σε προσωπικό.
Ας μας εξηγήσει λοιπόν η διεύθυνση με ποιο σκεπτικό έσπευσαν στην αρχή της χρονιάς να κρίνουν εκπαιδευτικούς ως υπεράριθμους και να τους διαθέσουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή αλλού, όταν σήμερα διαπιστώνονται ελλείψεις. Περιμένουμε ακόμα να μας διευκρινίσουν με ποιον τρόπο και μέχρι πότε θα έχουν καλυφθεί πλήρως όλες οι ανάγκες των σχολείων.
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου